Söndag 21 Juni

Hejsan hejsan!
Hoppas ni alla har haft en bra midsommar!
Det har vi verkligen haft. I torsdagseftermiddag åkte vi in till lövmarknaden med pappa & Anja. Var nog där i tre timmar ungefär och hittade lite smått, b la massa strumpor! Isak fick en leksakshund som går och skäller & en "skarf" han kan knyta på huvudet i sommar, jätte tuff =)
Och på midsommarafton var det ju Niklas födelsedag, så Isak och jag smög upp morgonen och gjorde scones och kakor sen sjöng vi för honom & han fick present. Så nu är han 26 år gubben ; )
Mitt på dagen gick vi upp till hans mamma och blev bjudna på mat och hjälpte till när Niklas bror Stefan gjorde en fin midsommarstång, eller ah nicke hjälpte till och jag gjorde en liten krans till Isak som han absolut inte ville ha på sig! haha. Sen var vi iväg på ett ställe här i Jämjö jag inte minns namnet på, de hissade midsommarstång och sjöng och sådär.. massa barnfamiljer. Blir kul sen när Isak är lite större =).
Vid halv fem tiden var det dags att åka hem för att göra sig i ordning. Sa hej då till lille Isak som sov över hos sin farmor på natten när Niklas och jag tillbringade kvällen/halva natten på Långö med Johanna & Daniel. Vi åt en massa god mat på en plats med underbar utsikt och sol som det blev. Senare blev det guitarrhero, Lips och annat spel. Och god dricka, det var en jätte rolig kväll!
Lördagen var lugn, var ivrig att hämta Isak. Saknade honom jätte jätte mycket! han hade haft det så bra så. De satt å lekte när vi kom. På kvällen gjorde vi pizza och bara hade det lugnt och mysigt. Just det, på dagen kom mamma,mormor, Felicia, Ola och Oliwer på besök också..roligt att träffa dom också såklart!
Och idag har vi haft födelsedagsfika för nicke, med hans pappa & bröder och min pappa, Anja & Kasper. Satt ute i det varma vädret, det var ju vääldigt varmt idag. Vi skulle behöva ett parasoll på vår uteplats, det blir lite jobbigt just när man ska sitta och fika mitt i solen.
Japps, det var vår midsommar det!
Imorgon ska jag börja jobba så det är lika bra att vila sig nu =)
Godnatt!*

Kommentarer
Postat av: Katrine

Hej du!Kika gärna in på min blogg om du känner för det;) La till din bland länkar!Kram Katrine

2009-06-24 @ 21:04:51
Postat av: Katrine

Här kommer en länk oxå!http://mammatillamelia.blogg.se/

2009-06-24 @ 21:05:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0