Tisdag 16 Juni

Hej hej!
Härligt väder de har varit de senaste dagarna, varit ute och njutit mycket.
Isak är så söt, han hämtar mina och sina skor och sätter sig på dörrmattan när han vill gå ut. Det är bra!
Han och jag har bara varit hemma nu måndag tisdag, idag blev det en lång middagslur för lillen var vaken inatt mellan 03.00 & 04.40 .... inte så kul, så jag hoppas att han sover inaaatt.

Imorgon ska jag iväg på introduktionsutbildning på jobbet 07.30-12.00, ska bli roligt. Och skönt att komma iväg en stund.
Sen är det ju torsdag och lövmarknad, jag vill åka in för jag var aldrig där förra året... det hör liksom sommaren till ju. NIklas slutade tidigare också, sen är det bara att hoppas på väder.
Och på fredag midsommar och nickes födelsedag. Vi ska vara hos hans mamma på dagen sen ska Isak vara kvar hos sin farmor och vi åker till Långö för att tillbringa kvällen med Johanna & Daniel. Det ska bli skojigt!  Det ska tydligen bli skurar, fast det är det ju alltid så man kunde ju ana :P
Va roligt det är med sommar!

Ha en bra kväll*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0