Tisdag 2 Juni

Då var det Juni, sommaren är här. Fast nu skulle vädret blir sämre ? men det kommer.
Igår hade jag och Isak en jätte mysig dag. Vi var mycket på uteplatsen, la ut en filt och tog ut massa leksaker, sen var vi ute och gick och bara hade det lugnt och skönt.
Idag har vi tagit det lugnt också, jag har känt mej väldigt sömnig så har inte orkat göra så mycket.
Vi skulle gå ner till affären och handla lite och gå förbi jobbet på vägen med några papper. Jag stoppade korgen full men när vi kom till kassan kom jag på att jag inte stoppat ner plånboken :P usch så irriterande.. men aja, det var ju bara till att traska hem utan varorna. Nicke fick handla på hemvägen istället.

Nu har jag tittat på äntligen hemma och kikar smått på house medans jag tittar runt på nätet & puttar på Niklas så han ska sluta snarka :P får väl nypa honom i snoken snart! 
Idag bad jag mamma köpa med sig en skjorta till mej imorgon från gina tricot. Har inte kunnat sluta tänka på den sen jag såg den så jag får hoppas den är fin på! =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååh. Vad kul. :) Tack. ^^ Han är underbar! Ser att du med har en liten småtting. :) Jag ska läsa lite av din nu, hade jag tänkt. :)

2009-06-04 @ 20:19:04
URL: http://johannamarieolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0