Tisdag 30 Juni

Godkväll, vilken varm dag det har varit!!
Vid lunchtid åkte jag och Isak in till stan, och min lillasyster Fanny kom också med. Hade tänkt ut lite grejer jag ville ha och behövde, och jag fick med mej det jag ville hem =) En vit skjorta, två linnen, ett par svarta jeans leggings och en randig tröja. Sen köpte jag den nya Stiletto mascaran, ska bli kul att prova.
Tog en glass i Hoglands park, och Isak fick springa av sig.
Blev en mysig dag.
Väl hemma var det på med bikinin på en gång, höll på att svettas ihjäl! sen grillade vi korv och hade det gott på uteplatsen.
Nu sover killarna och jag tittar lite smått på Into the blue, men den verkar seg så jag ska väl lägga mej jag också. Ska upp och jobba i morgon klockan sju.
Sov gott, vi hörs *




Fanny filur nere vid glassbaren =)

Isak & Fanny jagar duvor!

Kommentarer
Postat av: Fanny

De va skojjsigt, det får vi göra om;)

2009-07-01 @ 15:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0