Torsdag 11 Juni

Godmorgon!
Idag ska jag försöka ha städdag & tvätta och sånt kul :P
Sen får vi passa på att ta en promenad, såg på vädret imorse att det inte skulle bli något vidare.. blåsigt och blött..usch.
Måste ändå ner och lägga på brev.
Va fort denna veckan har gått! fredag imorgon redan, får se om de ringer in mej på jobb i helgen annars får vi hitta på något kul om jag får bestämma =)
Idag tänkte jag göra lite fint på bordet i köket och la på en lång duk, men utan att tänka på att jag har en nickenyfiken hemma.. hörde plötsligt bonk och gick för att titta...........


....visst ser han oskyldig ut ?
Haha, jag får fundera på om det blir duk eller inte....

Hoppas ni får en bra dag<3

Kommentarer
Postat av: Farmor

Duk går väl bra meeeen......blomma blir nog svårt.

2009-06-11 @ 18:11:29
Postat av: Katrine

Haha vilken busis du har, han är så söt. Jättekul att läsa din blogg föresten. Han har vuxit så snabbt din lille kille:) Har du köpt nån ny vagn ännu? Läste ett blogginlägg där du funderade på att köpa ny. Isåfall kanske ni har funderingar på att sälja den gamla? Hör av dig isåfall, då jag behöver en nu när jag väntar tillökning [igen];) Kram på dej.

2009-06-12 @ 17:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0