Torsdag 25 Juni

Har haft en härlig dag idag!
Isak och jag vaknade tidigt men jag lyckades få honom att sova ett tag till. Så vid nio gick vi upp och åt frukost, sen stökade han, och jag städade. Och han stökade och jag städade!.... haha, HELA tiden! riktig buse ibland, vissa dagar är han på precis allt han inte får!.
Men vid lunchtid tog vi bussen ut till lyckeby för att tillbringa dagen med Anja, Kasper & Fanny. Låg och solade och hade det gott på deras altan, blev inget bad idag dock.. blev aldrig av. När Niklas slutat åkte han och jag in till stan, Isak fick stanna kvar hos morfar & Anja. Det skulle shoppas kläder för födelsedagspengarna nicke fått, och han hittade massa fint, så han är så nöjd nu. Jag fick en bikini och en söt vit blus så jag är lika nöjd jag hihi.
På väg tillbaka blev det ett stopp på MAX, så ontyttigt, men så gott ;9.   
 Mysigt att få lite tid själva<3
När vi kom tillbaka hade Isak fullt upp i deras lekstuga, där kommer han nog att leka en hel del framöver =) Gosungen*
En väldigt härlig dag alltså!
Imorgon är det fredag och dags att jobba helg.
Nu blir det mys i soffan med älskling, om han inte hinner gå å lägga sig: )
Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0