Torsdagskväll

Blev inte mycket gjort idag iaf, bara vikt en massa tvätt sen har Isak och jag vilat ganska mycket också. Han har bara velat vara uppe hos mej hela dagen. Men ikväll piggnade vi till både han & jag, så vi lekte och busades. Gick till jämjöhallen och gick i regn hem men vi var lika glada för det. Isak satt och sa "mama mama" i vagnen, då kan man ju inte bli annat än glad. Min lille gos<3
Nu ligger han och sover och Niklas försvann till affären.. hmm säkert något onyttigt han kommer hem med :P gottegrisar som vi är.

Imorgon är det fredag!

Godkväll*


Isak´s nya hobby :D

Kommentarer
Postat av: Anja

Oooops! vad lång han kan bli...det lilla hjärtat<3

Kramisar

2009-06-12 @ 13:52:09
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min lilla tävling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0