07.10 ?

Hallå!
Äntligen en dag man känt sig piggare!, så härligt=) Fast sovit ganska mycket ändå, men det behöver man. Provat kläder i min garderob också.. lite fest kläder. Ska nämligen till min bästis Johanna på lördag och festa lite. Men jag hittar inget att ha på mej :(  svårt när man inte varit ute på så länge.. men det ska väl lösa sig.

Ikväll har Niklas och Erika hälsat på, det var längesen nu. Lika roligt som alltid =) dom har varit i Thailand en månad så dom var bruna och fina, har sett några bilder och det ser ut som ett paradis.

Nu får jag nog lägga mej snart. Har fått en rolig tandläkartid i morgon... 07.10 ,så jag åker bussen hemifrån till stan 06.30.. phu kommer vara tröttis men måste få det gjort.
Ska ringa Johanna efteråt och se om hon har lust att bjuda på kaffe innan jag åker hem =)

Godnatt på er*

 Killarna spelar för fullt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0