10 Månader

Åh så stor han blivit vår busiga kille! Firade med lite semlor innan när mamma var här och hälsade på. Isak smakade lite men mumsade mest på sin päron/ banan yoggi.
Ett års dagen närmar sig. Jag har börjat fundera lite på tårta och kalas och allt kul vi ska ordna med, ser verkligen fram emot det! =)

Isak är en så underbar son, han är mest glad hela tiden, och mysig och bara helt underbar!!


Vår söta 10 månaders-pojk ^^,

Imorgon ska jag in till stan och träffa chefen. Suttit med mitt cv nu ikväll, inte mycket man har att skriva men det blev bra.
Jag fick jobb, och Niklas förlorade sitt.. det var tredje gången företaget sa upp personal, och det blev ju en överraskning.. men Niklas hänger inte läpp, han ser det som en möjlighet att komma igång med något annat, kanske utbilda sig. Vem vet =) Skönt att han känner så.

Nu är klockan mycket men ska titta lite teve innan jag lägger mej..
Godnatt på er.




Kommentarer
Postat av: Anja

Grattis till lille älsklingen<3<3<3

Kramisar

2009-03-12 @ 10:33:50
Postat av: Anja

Vad roligt för dig med jobbet, vad tråkigt för Nicke hoppas det löser sig för honom, men han ordnar nog till det till det bästa, han e ju en företagsam man.

Kramisar

2009-03-12 @ 10:38:54
Postat av: Fanny

Grattiz<3 Puss & kram

2009-03-12 @ 11:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0