Glass & honey

Hej, det är förkylda alle här. Mådde lite bättre imorse men har riktigt ont i halsen..gör ont att prata..köpte mucoagin eller vad det heter innan på apoteket men jag tyckte inte dom hjälpte så mycket.
Gick med Isak till bvc innan iaf, allt var så bra och det tyckte han såg välmående och fin ut =) och visst gör han fisen<3
Annars har han och jag bara varit hemma, Isak har varit så lugn och snäll vilket passade mej bra när man inte är så pigg.
Varit lite gnällig över mitt halsont, men för en stund sen kom Niklas med glass och halstabletter. Det ska jag mumsa i mej nu, kommer bli kallt och skönt i halsen =)

Tittade på Den rätte för Rosing innan, och tycka vad man vill men vilka killar, ingen verkar normal? dom verkar liksom inte intresserade...men hon väljer nog lille Hugo i slutet...
Mycket kul som börjat på teve nu mm.

Gokväll*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0