Hoho

Nu sitter jag här, alldeles trött och slö.
Det har varit en lugn och mysig helg. Igår va vi uppe och lånade Evas symaskin för att sy omtag till våra sovrumsgardiner. Vi blev bjudna på god mat sen runt halv åtta cyklade vi hem, jag trodde vi skulle glatt titta på melodifestivalen, final är ju ändå spännande. Men nae, nicke höll sig till datorn tills det var dags för poängen :P
Måste säga att jag blev överraskad av vinnaren, trodde Alcasar skulle vinna, själv hoppades jag på emd. Men vinnarlåten va ju ok den också.. ok iaf.
Idag har jag bakat brödbullar som blev väldigt musmiga, och en råkost sallad. Sen har det blivit en cykeltur också, Isak skrattade i stolen och hade hur kul som helst... rosig och go om kinderna =)
Nu är Niklas iväg och jag sitter mest och är smått nervös inför imorgon. Men det ska bli roligt såklart, nervös är man ju alltid inför nytt.
Jobbet alltså...ska börja jobba imorgon så ni vet vad jag pratar om.
Nu kom Niklas hem, men ha en fortsatt bra söndag.
Imorgon är det ny vecka!


Kommentarer
Postat av: Anja

Lycka till på jobbet,

det kommer säkert att gå bra!<3

Kramisar

2009-03-16 @ 06:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0