Jag är sjuk :(

Åh jag är så ynklig idag! vaknade och mådde jätte dåligt. Ont i halsen, förkyld och feber.. anade att det var något på gång.
Så Niklas fick stanna hemma för att ta hand om Isak, och jag har mest legat i sängen hela dagen. Var lite piggare i eftermiddags men nu är det dåligt igen.
Jag är nästan aldrig sjuk men nu blev jag det ordentligt...
Killarna hade hällt upp ett varmt bad till mej innan som var helt underbart =) Jobbigt att inte kunna vara med dom som man vill.. vill inte att dom ska bli smittade.
Niklas har fixat med min blogg ännu mer idag och jag blir mer än nöjd :D
Nu ligger jag i soffan med en mugg varma koppen.. och tittar på familjen annorlunda.
Hoppas det blir bättre tills i morgon.
Nu har jag gnällt färdigt, hoppas ni haft en bättre start på veckan!

Kommentarer
Postat av: Anja

Krya på dig lilla "snorpa"

Kramisar

2009-03-24 @ 08:17:51
Postat av: Alexandra

Hihi tack så mycket =)

2009-03-24 @ 09:18:04
Postat av: Anja

Hojsan på dig sjukling!

Lite svårt att läsa den vita texten på det svarta om du fråga mig;)

Kramisar

2009-03-24 @ 09:56:06
Postat av: Fanny

Stackare:( Krya på dej, förresten skitsnygg blogg;) kramisar

2009-03-24 @ 17:15:54
Postat av: Alexandra

Tack lille Fanny=)

2009-03-24 @ 20:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0