Jobb..

Nu var det ett par dagar sen det skrevs här.
Helgen var rolig, började med helkväll i fredags hos pappa & Anja och syskonen. Gjorde lite goda drinkar och kollade Lets dance och spelade spel. Isak sov ett bra tag i deras resesäng, så duktigt av honom =) Känns ju tryggt och veta att det går.
I lördags var jag med mamma och Felicia i ronneby och hälsade på lilla mormor. Var kul att bara va vi tjejer och skoja av oss lite.  Det var längesen.
Och i söndags var det födelsedagsmiddag för Niklas lillebror Mattias, och så övningskörde jag också. Var roligt fast jag blev väldigt arg när jag gjorde fel... lite känslig just den dagen verkade det som. Men det gick ganska bra ändå.
Nu är vi bara hemma och tar det lugnt. Kanske blir en cykeltur under dagen om vädret inte blir sämre då.
Idag har jag äntligen pratat med chefen också och fått bekräftat att jag ska jobba i sommar, frågade om jag kunde få jobba som timanställd kvällar och helger från och med nu, så jag ska in och skriva papper på torsdag. Sen är det bara och hoppas att det blir lite jobb =)
Känns lite nervöst.. man har varit hemma så länge nu, men det kommer bli jätte roligt att komma igång igen!

Ha en bra dag! *

Kommentarer
Postat av: Anja

Skönt att det ordnat sig med jobb! :)

Tack för i fredags det var mysigt, kul med företagsamma besökare(hihi)Bra bartender hade vi jue!

Kramisar Anja

2009-03-11 @ 08:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0