Min fredag

Idag när jag vaknade orkade jag knappt öppna ögonen, så jag låg och vred på mej i sängen och somnade om en stund. Vaknade av att killarna kom med frukost på sängen, kaffe också och det gjorde susen! =)
Vid lunch tid kom Emelie och hälsade på oss, hon är Isaks nya idol. Han blev jätte glad för henne, och hon fick honom att dricka själv ur sin mugg och stå upp utan stöd! haha, jag och Niklas tappade hakan. Så roligt!! hon får komma oftare och lära honom saker hih.. hon är så go=)
Sen åkte jag med mamma till lyckeby och handlade. Jag blev jätte glad för jag hittade ett bar- set till Niklas, han har velat ha det länge och det var så kul och få ge honom någonting. Han som alltid kommer med överraskningar till oss<3
Vi gick en runda när vi kom hem igen. Nu har vi precis fått Isak att sova, så nu blir det soffan såklart.
Ha en bra freedag*


Med min kompis Emelie


Fick leka med hennes nycklar.


Findus & Trixie lekte också.


Sen ville mamma att jag skulle hjälpa henne att tvätta, jajaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0