Onsdag

Hej på er!
Tänkte jag skulle försöka skriva ett inlägg idag. Cykelturen var jätte mysig i söndags, Isak tyckte det var spännande men det blåste faktiskt kallt, så nu väntar vi bara på varmare väder.
Måndag tisdag har vi inte gjort något alls, varit hemma bara och gått promenad.
Idag kommer mamma och Trixe.. får bli en långrunda med vagnen och hunden =)

Nu blir Isak snart tio månader, tänk så lång tid som har gått. Mycket som hänt, något som är tråkigt är bara att jag knappt träffar vänner. Kanske är tjatigt, men ärligt talat trodde jag det skulle bli tvärtom. Få barn är ju det största man är med om.
Jaja, har en underbar familj att dela allt med! =)
Nu får jag springa efter Isak igen<3



Tihiii


Redo för cykeltur, lite fundersam än så länge.


Iväg =)

Kommentarer
Postat av: Anja

Vad härligt det se ut med en cykeltur:) Han ser ut att trivas "lillfis". Vad tiden går fort saknar er<3

Kramisar Anja

2009-03-04 @ 10:35:46
Postat av: Emelie

Vi skulle kunna hitta på nåt någon dag om ni vill? :)

2009-03-04 @ 11:11:16
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ja gärna Emelie =)

2009-03-04 @ 19:29:36
Postat av: Alexandra

till anja:Ja visst gör han, saknar er också! =)

2009-03-04 @ 19:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0