Pömsiga persikor

Det gick bra idag hos chefen, kom fram till att jag ska vara timanställd här i Jämjö kvällar och helger till och börja med.
På måndag, tisdag ska jag gå introduktion dag och kväll, lite pirrigt men det ska verkligen bli roligt att komma till ett nytt ställe och lära känna nya människor =)

Isak och nicke hade busat här hela eftermiddagen när jag var iväg, så han somnade gott nu lillen.
Jag ska fylla i lite papper sen blir det bara slappas i soffan:D
Imorgon kanske Emelie skulle kika förbi.

Gokväll!


Kommentarer
Postat av: Farmor Eva

Vilka goingar ni är! Kul med jobbet Alexandra!

2009-03-12 @ 22:35:59
Postat av: Farmor Eva

Var ska du gå bredvid?

2009-03-12 @ 22:38:22
Postat av: Alexandra

Jag ska gå bredvid på Hammarbygården, det ska bli jätte roligt =)

2009-03-13 @ 13:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0