Sjuklingar

Hej hej.
Inatt vaknade Niklas och hade hög feber och mådde skit, Isak var pigg imorse men nu ikväll var han så snorig och hostig stackarn. Hoppas dom mår bättre i morgon båda två.
Fastän Niklas är sjuk så har han satt upp hyllor på Isaks rum, vi fick dom av pappa och Anja så var och hämtade dom igår.
Var så roligt att komma igång med hans rum, nu är det bara en del grejer som ska inhandlas.. gardiner, boxar, tavlor, leksaker och prydnader.. sånt kul =)
Har precis legat och tittat på Rosing finalen, undra om dom håller ihopa än? kan undra..

Niklas kom och sa att jag skulle komma och titta på min blogg igen, och nu är jag verkligen nöjd! när lille Isak fick va med =)
Nu ska jag va med min nicke igen.. han håller på att inreda förrådet där vi numera har datorn sålänge...
Ha en bra kväll!


 
Lilla älsklingen på sitt eget rum :)


Kommentarer
Postat av: Anja

Det blev ju riktigt bra jue... tur att man sparar gamla grejer det kommer alltid till användning;D

Kramisar

2009-04-01 @ 17:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0