Storstäd...

Igårkväll när jag lagt mej för att sova, kunde jag inte sova alls! vände och vred på mej i två timmar, och strax efter jag lyckats somna så vaknade Isak. Men efter det fick jag sova gott till 06.30 ungefär i morse. Då ville lillen upp och busas!  Jag satte igång med storstädning.. kan va skönt att ha det gjort, så kan vi bara ta det lugnt i helgen =)
Så det har jag gjort idag, vi gick ut en sväng också. Såg fint ut innan vi gick men usch så kallt det blåste.. var tvungen att gå till jämjöhallen iaf.

Min bästis Johanna ringde innan, hon hade klippt sig kort! då blev ju genast jag också sugen på att göra något med håret.. fast inte kort på mej, vet sen innan att det passar jag inte i.
Men alltid är det något man vill, eller hur?

Nu sitter jag i soffan och funderar på om jag ska läsa i körkortsboken, men mest tänker jag på att jag är sugen på en gb sandwich som jag vet finns i frysen :P

Snart helg! *Ha en bra kväll*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0