TröttAl

Nu sitter jag hemma i soffan med värmekudden bakom ryggen! Känner mej lite sliten i kroppen, slutade jobba vid nio ikväll och det har varit en bra dag, jag trivs så bra. Cyklade hem på rasten innan och åt lite middag, lekte med Isak ,sen åkte Niklas iväg och skulle komma tillbaka med en överraskning! Han köpte fyra svarta stolar till köksbordet som vi velat ha så länge, jätte jätte jätte fint blev det , ooh jag blev så glad =)
Och självklart hade han fixat mat och allt nu tills jag kom hem<3
Det ska bli väldigt skönt att bara vara hemma i morgon, och busa & mysa med lille Isaksson! Niklas ska jobba till sex sen ska vi mysa med honom också.
På tisdag ska Isak till bvc, det var längesen så han ska på 10 månaders-kontroll.

Nu ska jag bara njuta av att vara hemma!!
Godnatti.

Kommentarer
Postat av: Anja

Hejsan svejsan snygg sida.... snygg färg jag älskar lila :)

Kramisar

2009-03-23 @ 18:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0