Underbara Niklas

Kom hem för en halvtimme sen ungefär. Idag har jag gått brevid på en annan avdelning, och det gick jätte bra där också, och bra personal& boende. Så har haft en rolig dag, fast givetvis skulle jag klanta mej innan jag gick hem när jag skulle stänga av telefonen, tryckte på fel knapp så ett överfallslarm gick igång ( pinsamt ! ) men det ordnades upp fort ändå.. haha.. åh jaja det får jag väl bjuda på =)
Sen cyklade jag hem och hemma väntade en god kycklingsallad, tända ljus, fin dukning, och myskläder upplagda. Niklas tänker verkligen på allt! vilken härlig avslutning på en bra dag! åh va jag älskar min gubbe!
Nu sitter jag här mätt och belåten, ska mysa en stund innan läggdags. Imorgon ska jag jobba 07.00-13.00.
Hoppas ni har en lika bra kväll som jag*

 Tack älskling<3

Lägger in bilder från Niklas & Isaks eftermiddag på vår uteplats:


Här ska jag smaka mitt första löv men pappa hann ta det! typiskt...


Ååh vilken vacker utsikt.

Kommentarer
Postat av: Anja

Åååååh, så gulligt...

2009-03-20 @ 06:56:38
Postat av: Sandra

Vad bra du ha att Alexandra :).

2009-03-20 @ 14:25:08
URL: http://storyaboutme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0