Utekväll

Gokväll!
Igår var jag iväg på fest hos Johanna, hon hade ringt dit en tjej som säljer Mary Kay produkter som vi fick prova. Johanna shoppade loss ordentligt men jag nöjde mej med en foundation, som verkade jätte bra så den ska jag nog bli nöjd med när jag får den.
Sen var god dricka och roligt sällskap resten av kvällen. Gick ut vid halv tolv tiden, och dansade tills det stängde.. t om jag! Jätte roligt var det! vilken lyckad kväll=)
Idag har jag varit ganska pigg också, vilket var bra så jag kunde ta hand om min lille febriga pojk. Han fick feber igår men idag var han mycket piggare. Har precis lagt honom för natten nu.
Vi väntar på pizza i ugnen, ska ligga i soffan och gotta oss ikväll *

Hoppas ni haft en bra helg alla!


Johanna & jag på Playbar.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Va kul för dej<3 Va fin du va i håret;) Hoppas lille Isak blir bättre snart då. Puss å kram<33333

2009-03-29 @ 20:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0