Lördag 30 Maj

Vilken lyckad kväll det blev igår!
Vi lämnade av Isak vid sex tiden hos pappa, sen åkte vi till Johanna & Daniel och drack öl och vin på deras balkong i värmen. Åt god mat på Olearys och sen vidare till Playbar och Nivå, verkligen jätte roligt att komma ut tillsammans. Vi var på strålande humör =)
Fick ett sms att allt gick bra med Isak på kvällen också så vi kunde koppla av.
Allt hade gått jätte bra med honom, vår duktiga lille kille har sovit borta för första gången. Han hade haft det så bra så =) Men gud va vi saknade honom, var underbart att pussa och krama på honom idag.
I eftermiddag har vi bara tagit det lugnt, varit ute lite sen gjorde vi tacos och satte oss framför Robinson finalen. Måste säga att jag blev lite överraskad att Ellenor vann men det var ju kul, jag trodde på Jarmo.
Nu har nicke slocknat i soffan så jag tror jag ska föreslå att vi förflyttar oss till sängen snart, mm ska bli skönt att sova... har ju faktiskt varit lite småtrött idag ; )

Hoppas alla mammor får en mysig dag i morgon, och kanske frukost på sängen =)

Godnatt godnatt*

Kommentarer
Postat av: Anja

Åh vi får tacka så mycket för lånet av den lille gosingen så mysigt det e med den lille...

Kramisar

2009-06-02 @ 20:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0