Onsdag 27 Maj

HEJ!
Äntligen har vi fått internet igen, nästan en månad utan.. har saknat min blogg! och att läsa andras.. har jue liksom blivit en vana =)
Har haft fullt upp denna månaden faktiskt, men bara med roliga saker.
Isak har ju fyllt 1 år nu och det firades ordentligt, och var roligt det var. Han älskade sina presenter och tårta och besöken.. ja alltihopa. Han fick paket i sängen på morgonen, sen var det lek med de nya sakerna.
Vi hade två kalas, ett på födelsedagen och ett på lördagen samma vecka. Snacka om att vi kände oss stolta över vår stora duktiga kille =) Han är bara så go!
Sen har vi fixat Isaks rum, så nu är det bara gardiner som saknas. Jätte mysigt blev det, ska ta en bild när gardinerna är på plats. Så lillen sover på sitt rum nu, iaf halva nätterna ^^,
Jag har jobbat lite nästan varje helg också vilket är jätte kul, träffa folk och tjäna lite egna pengar. Fått mitt schema nu för sommaren och ska jobba 90 % första perioden & 100 % andra. Skönt att veta när man ska jobba så vi kan planera dagarna.

På fredag ska jag och Niklas vara barnlediga en hel natt för första gången! Vi ska ut och äta och dricka gott sen får vi se hur vi gör med resten av kvällen =) Ska bli jätte roligt och jag är säker på att Isak kommer ha kul hos morfar & familjen =)

Nej nu är jag dundertrött. Var ju bara tvungen att skriva ett inlägg innan jag la mej såklart ; )
Hoppas ni har det bra och att ni läser min blogg igen!

Nattinatti ......Zzzz .....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, va bra att ni fått internet igen. Saknat dina inlägg :)

Hoppas allt är bra.

2009-05-28 @ 10:04:41
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/
Postat av: felicia

kul att du kan skriva på bloggen igen så man får veta hur sin underbara syster har det <3333 :) saknar dig al pusspuss ha det gött och hälsa

P.s Skitsnygg blogg du har :)<33

2009-05-28 @ 19:10:07
URL: http://anderssonfelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0