Söndag 31 Maj



Mors dag!
Jag fick lite sovmorgon i morse & när jag vaknade fick jag frukost på sängen, blommor, choklad & bikini pengar hehe som jag önskat mej. Vilken underbar dag =) Mina killar, dom kan dom <3
Isak och jag åkte upp till mamma och Felicia medans nicke var hemma och fixade på uteplatsen. Vi var ute mest i värmen, gick en härlig promenad & åt jordgubbar.
Sen kom Niklas en stund och runt fyra åkte vi vidare hem till pappa och Anja. De har skaffat pool så både jag och Niklas badade. Trodde jag skulle vara feg men gud va skönt det var, låg och sprattlade en lång stund.. tog på mej simfötter och kände mej som en liten groda.. tss.
Det har verkligen varit en underbar dag med underbart väder! åh va man njuter.
Denna helgen har varit toppen!

Nu ska jag krypa ner hos Niklas, godnatt på er*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0