Torsdag 28 Maj

Idag åkte Isak och jag in till stan igen, var inne igår också och shoppade med Johanna. Men så var mitt id kort färdigt att hämta så det var bara att sätta sig på bussen igen. Isak har varit busig, skulle klättra i bussen och sånt :P men vi klarade oss hela vägen utan att bli ovänner iaf haha.
Gick en runda och tittade på kläder och fick med mej ett par jeans tights hem, dom kommer jag nog använda mycket. Jätte sköna!
Får se om jag får ihop något att ha på mej imorgon kväll, skulle haft en stylist.... Johanna och Daniel hänger med och äter på Olearys också. Det blir roligt det.

Vi fick veta att Isak fått dagisplats här på Tallets förskola, precis brevid oss! roligt att det blev vårt första val. Så lillfis ska börja på Älgen i augusti =) Få kompisar å leka med hihi.

Och sist men inte minst, Isak sa MAMMA för första gången idag! =) Jag blev så rörd och glad. Jag stod vi spisen och plötsligt började han säga mama mama. Underbart! Jag kunde inte sluta pussa på honom. Älskar min lille busunge<3

Nu ska jag lägga mej i soffan och slappa & se om nicke är vaken.
Ha en mysig kväll*

Kommentarer
Postat av: Anja

Vad härligt!!! Grattis Mamma...

Kul att du e tillbaka på banan har saknat din sida å alla härliga bilder... tack för igår. Systra din var jätte jätte glad att du kom.

Kramisar Anja

2009-05-28 @ 21:17:44
Postat av: Anja

Åh fuskis jag ville jue också ha såna jeanstights...

2009-05-28 @ 21:20:00
Postat av: Alexandra

Hihi ja jag gick förbi dom och var tvungen att prova. Tack själva, det var jätte kul å se deras egna show =)

2009-05-28 @ 21:22:00
Postat av: Farmor

Duktig kille!

Bästa Mors Dags resenten man kan önska sig!

Roligt att du är tillbaka.

2009-05-29 @ 11:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0