Fredag 6 November

Idag vaknade jag på en väldigt bra sida, har varit på toppen humör. Är väldigt nöjd med mitt byte som jag och en arbetskamrat gjorde. Jag tog hennes fredag och hon tar min söndag, mycket bra=)
Så dagen har flytit på, hämtade Isak vid två tiden och då hade han sovit typ två timmar så han var pigg och glad. När vi kommer hem brukar vi alltid sätta oss i soffan en stund och bara mysa, underbart gosigt!
Sen gjorde vi chili con carne tills nicke kom hem.
Ikväll har det varit lugnt, chokladpudding och Idol :9
Efter idol fick jag lust att måla, och det gjorde jag också men nu sitter jag bara och stör mej på hur fult det blev och har lust att ta ett papper och bara sudda bort allt!! haha..
Ingen konstnär men jag tycker det är väldigt kul och rogivande.
Imorgon hoppas jag att jag kan få övningsköra lite, det var ett tag sen nu igen och jag är verkligen sugen på att köra bil och lära mej mer!!!
Annars har vi inga planer för dagen, men framåt kvällen blir det ju Eringsboda:D

Godnatt på er<3


Gullig bild eller hur?, ofta jag hittar mina älsklingar såhär<3

Kommentarer
Postat av: Katrine

Haha! Så söta:) Hade du roligt? Längtar tills vi träffas nästa gång så jag får visa upp min nya EMMALJUNGA vagn och så vi kan åka till leklandet:D Kramiz

2009-11-07 @ 13:22:30
URL: http://mammatillamelia.blogg.se/
Postat av: nifer

haha en underbart mysig bild ;)

2009-11-08 @ 07:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0