Lördag 14 November

Godkväll!
Här sitter jag och e mycket mycket trött! Isak har varit pigg ikväll så inte längesen han somnade, och jag somnade nästan själv.
Idag har jag jobbat till fyra, en lugn dag på jobbet. Sen har vi varit på kalas hos Niklas pappa. Isak höll igång och busade och showade hela tiden =) gillar uppmärksamheten.
När vi kom hem var Isak fortfarande hur pigg som helst, så vi har gosats i vår säng och tittat på körslaget. Han älskar musik! och dansar och klappar händerna samtidigt som han skrattar glatt <3 underbart. Jag tycker faktiskt Olas kör var riktigt bra även om jag inte tittat innnan mer än 1 gång.

Imorgon är det jobb till 13.30 sen kommer mamma och Felicia! som jag saknat dom!
Och efter det väntar 3 dagars ledghet :D

Oooh imorgon är det två år sen Niklas & jag förlovade oss i Egypten. Ska lägga upp bilder därifrån =)

Godnatt på er*


Isak & jag hejade Ola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0