Lördag 21 November

Godkväll på er!
Klockan redan halv tolv? oj, jag har jobbat ikväll, var väl hemma runt halv tio. Niklas är iväg på grabbkväll hehe, så Isak har varit med sin farfar ikväll. De hade haft så roligt så, blev glad att han var vaken när jag kom hem så jag fick gosa med honom. Nu har han somnat iaf.
Jaha va händer annars då? har jobbat tors fre lör så nu väntar 3 dagars ledighet.

Isak har fått en liten synt som Niklas hade när han var liten och han älskar den! och så är det en demo på den som han spelar heeeela tiden, haha : wake me upp before you go go! , så den går vi och nynnar på här hemma nu jämt:P

Nu funderar jag på att lägga mej å läsa en bok, ja faktiskt har vi köpt nya böcker. Niklas beställde så då tog jag också tre stycken, bl a en verklighetsbaserad bok som heter Skadad.
Vet ni? jag hade planerat massa jag skulle skriva men nu står det helt still i mitt huvud! jag kommer inte ihåg nånting.. ahapp, kanske kommer på det tills i morgon =)hihi.

Hoppas ni har en toppen helg alla*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0