Onsdag 11 November

Goddag!
Idag har jag varit och jobbat ett par timmar på morgonen,helt ok eftersom jag ändå var ledig igår och är ledig imorgon =) dessutom tycker jag det är kul.
Ska strax hämta Isak på dagis men dom äter just nu så fär vänta tills de är klara. Idag är han 18 månader vår lille kille =) va mycket som hänt på dessa månader, han är så go min lille fis<3
Igår hade vi en hemma dag, sov en riktigt lång middagslur både han & jag.
På kvällen var vi på dagis och pratade om inskolningen, allt gick ju så bra och det vara positvit allting. Det som är jobbigt är när jag jobbar kväll och lämnar honom vid två och så kommer Niklas och hämtar honom klockan fyra, de är ju bara två timmar.. men ja det går iaf bättre nu å han blir inte ledsen längre när jag går.
Idag ska vi nog inte göra något speciellt, mamma skulle kommit men hon har varit sjuk så vi väntar nog lite så inte vi blir smittade för säkerhets skull.

Imorgon blir det en sväng in till stan. Ska träffa Sanna och så ska vi träffa Johanna också=) Det blir skojigt det, ska köpa present till min lillasyster också som fyller år snart.

Ha en bra dag*

Kommentarer
Postat av: Anja

Grattis till lille 1 och ett halvt-åringen!!

Gud... vad tiden går fort.

Kramisar Anja

2009-11-12 @ 08:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0