Onsdag 25 November

Hej hej!
Jaha va har man gjort idag då? jo Isak och jag har bara varit hemma, gosat och busat mest hela dagen=) Lämnade honom på dagis vid två och åkte sen iväg för att jobba kvällen.
Vid fem tiden pratar jag med Niklas, Isak hade fått hög feber och somnat på hans arm när han hämtade honom. Lille fisen, han hade sovit typ från fem till nio sen när jag kom hem var han jätte pigg. Men nu sover han igen, hoppas han sover gott resten av natten, det gör nog susen. Ska iaf vara hemma med honom imorgon, så får vi hoppas han blir piggare.
Det var skönt att komma väg och jobba lite, efter de tre lediga dagarna är det riktigt skönt att få komma igång lite och träffa alla.

Nu har jag slagit in de första julklapparna. Åh va jag längtar till julen nu! och till helgen ska allt julpynt komma fram =) storstädning får det bli innan dess.


Vår lille julnisse<3

Måste gå och lägga mej, men det tar emot för Niklas snarkar så förbannat i sovrummet. Jag står inte ut! hur mycket jag än puttar på honom så slutar han inte.. aja, kanske slutar i soffan för min del...:P

Godnatt på er*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0