Söndag 15 November

Idag är det två år sen vi var i Egypten, två år sen vi förlovade oss =).
Det är ett underbart minne, och vilken mysig och härlig vecka. Lugnt var det och jag hade Isak i magen.

Jag kommer ihåg när vi kom fram till hotellet hur trött jag var. Vi gick och tittade runt såklart och så och satt på en pub på kvällen, men det blev hem tidigt. Klockan var väl runt nio. Jag höll på att somna men Niklas ville att vi skulle gå ut en runda till. NEJ nej nej det orkar jag inte. Jo vi måste, neeej jag orkar inte, joo och efter ett tag fick han med mej ut igen, dock dötrött och som ett åskmoln:P vi gick en promenad och gick ner mot stranden. Där var det jätte mörkt och jag var rädd för djur i sanden:P haha, men vi satte oss på en brygga , hur mysigt som helst. Då tog Niklas fram en ask med ringarna! och frågade om jag ville förlova mej med honom. Åh jag blev så överraskad och glad! självklart ville jag det, utan tvekan. 

Är så glad att jag träffat Niklas, han är världens bästa<3

Egypten:


Bild ifrån hotellrummet.

Älskling!

En gravid Alexandra

Kvällspromenad

Vi åkte ut med båt en dag, visst ser det härligt ut? det var det!

Niklas på stranden.

Jag på stranden.

På båten hem, njuter. Jag som är så rädd av mej vågade väl inte hoppa i mitt ute i havet heller!

Chokladsuget som var enormt när jag var gravid! det är det fortfarande....

Ska ner på stan i en tuck tuck, körde som galningar.

Nicke & jag<3

Kairo!

På kamel!






Underbar resa!



Kommentarer
Postat av: Anja

Härligt, härligt Grattis !!!

Kramisar

2009-11-16 @ 06:01:06
Postat av: systeryster :D

guud va kul gumman grattis ni e ju bara för söta ihop hoppas ni alltid kommer vara ihop love u <3333333333333333333333333333

2009-11-22 @ 20:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0