Söndag 22 November

Tjo!
Så var denna helgen slut. Har haft det riktigt lugnt och skönt. Inte gjort alls mycket och sovit en hel del:P
Ikväll har vi varit och hälsat på hos pappa & familjen, bror hade bakat cheesecake som var supergod:D mums mums.. Isak & jag åt nog mest.. vi gottegrisar!
Det blev en mysig söndag kväll, på fredag ska vi dit igen för lillasyster fyller år! Hon och jag satt och tittade kläder på nätet innan, till jul och nyår och så. Jag hittade en lång tunika för omväxlings skull ( not :P )på Lindex som jag vill ha!! och kikade skor också på skopunktens hemsida. Men vi får väl se, det är mycket man vill ha :P


Fiiiiina tunikan som jag hittade!

Hepp, godnatt på er! *

Kommentarer
Postat av: Fanny

Den skulle du passa skibra i ;D <3

2009-11-23 @ 19:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0