Söndag 29 November

Hej! nu har dagarna sprungit iväg igen!
Har haft en jätte mysig helg med min mysiga familj. Hade gärna bloggat innan men datorn har liksom varit upptagen hela helgen:P
I fredags fyllde min lillasyster Fanny år så på kvällen var vi där på kalas. Blev bjudna på jättegod lasagne och marängtårta till efterrätt, tror jag åt upp 3/4 .. nae inte riktigt kanske men nästan:P *gottegris*.
Fanny verkade väldigt nöjd med sin födelsedag och sina presenter. Hon fick Lady Gaga skivan av oss och nu tror jag att jag också vill ha den hihi.

Lördagen då, då åkte jag med mamma, lillasyster Felicia och systersonen Oliwer hem till mormor i Ronneby.
Där fikade vi och jag och Felicia sprang ut på stan och fick med oss lite fint tillbaka. Jag hittade tunikan jag sett på nätet sen fick Isak en tröja med en bondgård på med olika djur. Sen fick Nicke två snygga t-shirts, jag har förstört ett jätte fint linne som han tyckte mycket om i tvätten nämligen.. så jag hade ganska dåligt samvete.
Men de blev så glada så, och jag också!
Hos mormor var även min moster och min kusin ifrån Stockholm, det blir inte ofta vi ses, så det var jättekul att träffa dom=)

På kvällen hade vi storstäd här hemma innan julpyntet kom fram. Åh va man myser med ljus överallt hemma. Var iväg och köpte lite mer julgrejer idag och julklappar till Isak.
Längtar till julen nu!!!

Hoppas ni alla haft en bra helg!



Fanny filur!

Isak hade gjort sig tuff i håret.

Lillasyster Felicia i Ronneby.

Älsklingarna mina<3

Just det. Niklas har fixat sitt gamla nintendo! så nu spelas det super mario =)
Nu kan ju t om jag spela lite tevespel hoho.

Kommentarer
Postat av: fanny

Tack så jättemkt! lyssnar på den nästan hela tiden (= <3

2009-11-30 @ 19:31:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0