Tisdag 24 November

Hejsan!
Idag var vi uppe i tid, klockan tio gick vi bort till Emelie & Samuel =) det var ett bra tag sen vi träffades sist, jag tror inte ens Isak kunde gå:P hehe så idag lekte dom för fullt. Det blev lite bråk om leksakerna bara, men det verkar vara det nu när de blivit större. Ska ha samma leksak hela tiden!
Samuel hade en häftig motorcykel som Isak blev väldigt förtjust i, den åkte han omkring på en hel del.
Varit och handlat lite på vägen hem och lillen somnade direkt i vagnen nästan, helt slut efter all lek.
Jag har precis delat upp min kaka Herman i fem delar, en ska jag ha kvar själv och så ska svärmor och svärfar få varsin del, de andra slängde jag. Imorgon är det dags att baka kakan, hoppas den blir god =)
Någon av er som gjort en nån gång?

Ne nu ska jag se om jag kan ordna lite mat, tyckte de var ganska tomt i kylen och frysen nu:P men något hittar jag på =)
Hoppas ni haft en bra dag!
Imorgon är det dags att jobba 15.30.



Fikadags!

Fullt upp med bilarna!

Brrrruumm =)

Phuu man blir trött av och leka!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har bakat den en gång, hade vit choklad o hasselnötter i o det blev supergott :)

2009-11-24 @ 15:47:54
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åh det låter gott. Hoppas min blir lika god då=) ska ha mjölkchoklad i;9

2009-11-24 @ 18:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0