Torsdag 12 November

Hejsan!
Hoppas att ni haft en bra dag.
Isak och jag åkte in till stan vid tolv tiden för att träffa Johanna. Isak somnade på vägen in så vi kunde titta runt lite, va skönt det för när han vaknade var han inte på något vidare humör! men iaf vi tog en fika och tittade runt på stan ett tag till. Köpte present till min syster Fanny, och så fick Isak en jätte tuff jacka av Johanna =)
Träffade på Sandra, en vän som jag jobbat med innan och fick se hennes lilla dotter på tolv veckor! Mika, så himla liten å söt var hon =) vi sa att vi ska ses snart med barnen så det hoppas jag blir av. Var så längesen man träffades.
Till middag blev det våfflor med grädde & sylt, och sen ett bad för Isak.. då blev han minsann glad igen<3
Imorgon är det dags att jobba, men börjar inte förrän 15.30.

Nu ska jag läsa lite bloggar, kändisbloggarna...

Ooah imorgon är det fredag den 13:e...


Isak fick slicka grädden av vispen! det har väl alla gjort när de var små?=)


Mumsigt!


Nya jackan han fick av johanna, fin eller hur?

Kommentarer
Postat av: Anja

Gottit med grädde...mmmmmums

Fin fin jacka vad snäll hon e Johanna

Kramis Anja

2009-11-13 @ 08:52:56
Postat av: Sandraaa..

ja nu får vi ta tag i detta :D Hade varit trevligt om vi kunde laga mat någon kväll lr något om ni ha lust ?:)

2009-11-14 @ 12:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0