Torsdag 5 November

Hejsan!
Dagarna går så himla fort, redan inne i november nu. Snart jul ju :D ser verkligen fram emot det nu när man har sin lilla familj.
Jag trivs kanon bra på mitt vikariat på Mölleberg, de har verkligen fått mej att trivas! På lördag ska vi till eringsboda allihopa och äta middag och dansa ( kanske dansa för min del:P). De är ett roligt gäng så det kommer nog bli jätte skoj.
Har träffat lite gamla klasskamrater nu senaste. Förra torsdagen fick jag besök av Sanna & Katrine & hennes dotter Amelia, vi gick i samma klass på högstadiet och har bara träffats någon gång efter det.  Och när vi träffades kändes det precis som det gjorde då, visst har vi förändrats men vi har fortfarande lika kul. Amelia är snart 3 år och Isak tyckte det var spännande med besök, lite blyga var dom allt i början me efter ett tag var leken igång=) På eftermiddagen samma dagen kom även Elin, som gick i samma klass på gymnasiet. Samma sak där, jätte kul och jag skrattade mer än på länge.
En väldigt rolig dag alltså.
Har varit med Katrine och Sanna idag också, Isak och jag hade lite ärenden i lyckeby så då passade vi på att ringa dom.
Handlat en liten present till pappa Niklas till fars dag.

Nej nu ska jag gå och lägga mej, ska upp och jobba imorgon bitti.
Ha det bra så hörs vi snart<3

Lite bilder från senaste tiden:


Lillasyster Felicia har fyllt 15 år!

Besök av goda vänner Nicklas & Erika, Daniel & Johanna

Isak bjöd Erika på fika på sitt rum =)

Isak vill gärna hjälpa till när det är dags att vika tvätt!

Felicia, mormor, Oliwer & mamma kom på fika hos oss.

Sen kom Katrine & Sanna & Amelia

Sötnosarn fikar =)

Lek på Isaks rum.

Dags för promenad i jämjö.

Sanna körde gärna vagnen.

Amelia ville gå själv =)

Sen kom ju söta goa Elin! =) vi tittade i alla våra album!


 
Ute bland höstlöven!

Åkte iväg för att grilla vid en mysig sjö.

Felicia & mamma var med.

Grillade korv & nickes pinnbröd.

Familjen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0