Onsdag 14 Oktober

Nu är jag hemma efter en kvälls arbete! det har gått bra och varit roligt men fan va jag är trött på dessa bussar som aldrig går passande på kvällarna! eller ja, det är väl mitt eget fel att jag inte har körkort men kanske hade fått åka buss iaf? . Jag slutade 21.15 och gick utanför för att ringa ett samtal, när jag väl skulle in igen var ju dörren låst ( Ja just det ja tänkte jag och skulle rota fram nycklen, men nej den har jag ju i skåpet där inne ) och ny som jag är hittade jag ingen ringklocka eller nåt. Ja ja jag får väl gå ner och vänta på bussen dådå, som går 22.06. Som jag märkt förut så är det kolsvart där jag ska ta bussen, man ser verkligen ingenting! men jag hade förberett mej med nickes pannlampa! hihi, hittade inte den riktiga ficklampa så fick ju ta vad jag hittade. Observera att jag inte hade den på huvudet. Och det var ju typ storm ute också mitt upp i allt, men min lilla syster höll mej sällskap nästa hela tiden för jag hann ju med att skrämma upp mej själv där i mörkret också :( Stod och svängde mej lampan framför mej och plötsligt lös ett ansikte upp, ( mitt då ) fast jag blev jätte rädd innan jag fattade det.. åh jösses, jag är jätte mörkrädd verkligen.
Oj vilket slut på kvällen, men nu är jag hemma i värmen och mina älsklingar ligger och sussar sött.
Jag måste äta lite innan jag lägger mej, och titta lite teve och så.
Sen är det upp tidigt imorgon för att jobba, känns som det var längesen jag jobbade dag? jaja men det ska bli skönt iaf.
Sov så gott alla, det ska jag verkligen göra!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0