Onsdag 2 September

Nu är det september helt plötsligt!

Och jag har fått ett vikariat! är så glad, idag började jag jobba i hemtjänsten inne i stan. Väldigt roligt att få prova på det också, har tänkt på det många gånger.
Blir lite strulit med buss och så men det får man ta. Jag är så glad jag har ett jobb!
Första dagen idag alltså, har hur mycket som helst som snurrar i mitt huvud. Som det brukar vara första dagen. Det kommer väl mer och mer för varje dag. Det ska bli roligt att vara där ett tag nu iaf.
Nästa år hoppas jag det blir undersköterska utbildning, och efter det....ja det får vi se =)

Jag känner mej så pirrig hela tiden, det så mycket på gång hela tiden!
Imorgon är det dags för att gå på husvisning, iaf Niklas, jag jobbar kväll så kan inte följa med. Det är ett hus vi har sett som skulle passa oss perfekt. Roligt och titta:D
Imorgon börjar jag 16.00 så innan dess vet jag inte va jag ska hitta på.
Isak har varit själv en hel dag på dagis idag också ju! Det hade gått jätte bra =) Han var ledsen när vi gick imorse men det hade gått över fort som tur e.
Han är så duktig vår lille kille, och han har väldigt roligt på sitt dagis<3

Nu väntar en chokladmousse på mej ;9


Kommentarer
Postat av: nifer

Vad roligt..hoppas ni har turen med er ;)

2009-09-04 @ 07:26:52
Postat av: Anja

Härligt, härligt vilken tur ni har med jobb å allt så jag blir inte chockad om det ringer nån och ger er ett hus bara så där...;)<33333

Kramisar

2009-09-04 @ 12:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0