Onsdag 23 September

Gokväll!
Idag vaknade vi av telefonen, Malin och Hampus var på väg så bara till och stiga upp! =) vi var vakna tidigare också men somnade visst om igen.
Hade en mysig förmiddag med dom, Hampus sov länge i vår säng och Findus låg och vaktade honom. Sen har Isak kört omkring på lille Hampus i gåstolen, och klappat honom så fint. Dom är så söta båda två!<3 Min telefon har ringt mycket idag, fått roliga besked angående jobb! Har fått ett lång-vikariat t o m juni nästa år! gud va skönt att gå på schema och veta var man ska vara!
Blev så himla glad så humöret har varit på topp hele dagen=) Nu ikväll har vi haft besök av Nicklas & Erika.
Bestämde att vi ska ta en middagskväll snart igen också.
Precis lagt snutten och nu ska vi kika vidare på Efterlyst.
Imorgon börjar jag jobba klockan fyra så jag har haft lång ledigt kan man säga hehe.
Hoppas ni har en bra kväll!

Lite bilder :

Isak & kompisen Kim leker.

Isak & Hampus speglar sig =)

Hampus trivs i vårt lilla träd.

Hej hej! jag vill gärna stå överallt, på stolar, på bord, i soffor.. jaa överallt =)

Så himla cool i sin fina tröja han fått av moster Felicia =)


Kommentarer
Postat av: MAlin

Den tröjan gjorde sig verkligen på han,,, Så sööööt e han :)

2009-09-25 @ 10:46:24
Postat av: farmor

Grattis till vikariatet! Puss till gullefjunet!

2009-09-25 @ 15:11:25
Postat av: Sara - Alicias mamma

Viken sötnos!

2009-10-11 @ 10:53:15
URL: http://saralovdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0