Tisdag 22 September

Hej hopp.
Idag har Isak och jag haft en riktigt skön hemma-dag. Vi har liksom inte gjort några "måsten" alls.
Började dagen med att baka en äppelkaka som inte alls blev som den skulle men det fick duga, Isak älskade den iaf :) mamma kom och hälsade på vid lunchtid. Hon hade med sig leksaks tallrikar, bestick och muggar så nu behövs det bara leksaks mat. Han älskar att leka med sin spis och tillbehören.
Var ganska trött efter en helgs arbete, man brukar bli tröttare då.. allt känns tyngre på jobb-helgerna.. och att stiga upp tidigt! usch, höll på att somna i lördags morse på bussen:P
Men det är roligt i hemtjänsten, man kommer ut så mycket.. det är ett stort plus.
Imorgon kommer Malin och gudson Hampus, han har börjat äta mat nu så då kan vi äte frukost imorgon alla fyra =) sen kan han låna Isaks gåstol nu och köra loss här hemma,sötnosen.
På kvällen kommer Isaks gudfar Nicklas & hans Erika å hälsar på, sågs senast på Göteborg resan så det ska bli kul å träffa dom.

Nu har jag legat på en spikmatta i typ 4 min, gjorde mer ont idag. Igår låg jag på den i en kvart och det kändes skönt efteråt. Jag är väl lite känslig bara :P ska ge det ett försök till, för min rygg skulle behöva det.
Hoppas det är något bra på teve också.

Ha en bra kväll*



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej !



Vi är 2 tjejer vid namn Elin Hansson och Caroline Lindgren som går i 3 an på gymnasiet. Vi håller på med ett projektarbete om unga mödrar. Syftet med vårt arbete är att få en bild på hur unga mödrar upplever att samhället bemöter dem. Undrar om du skulle vilja ställa upp på en liten intervjua via din mejl ?



Tack på förhand

MVH Elin och Carro

2009-09-28 @ 10:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0