Torsdag 17 September

Hejsan!
Nu var det ett tag sen. Jag har fullt upp, bloggen glöms bort mer och mer även om jag tycker om att skriva i den. Jag är den som nuförtiden ligger i soffan och snarkar om kvällarna!
Jag har jobbat två veckor nu i hemtjänsten, och så har jag hunnit med magsjuka också:P
Trivs bättre och bättre, det känns ju lättare för varje dag även om jag har massor kvar att lära.
Ja just det, den 5:e var jag ute och åt och drack gott med sommarvikarierna från Hammarbygården, det blev en toppen kväll och jag skrattade så jag fick ont i magen. Så goa tjejer, jag hoppas att vi behåller kontakten!=)
Hmm va har hänt mer då, ja vi har tittat på hus. Det är det enda jag kan säga =)
Är som sagt helt slut på kvällarna, det är väl en period som går över hoppas jag.
Isak är pigg och glad som vanligt, han trivs på sitt dagis med fröknarna och kompisar :D I tisdags tog de foto ,gruppbild och enskild, va roligt det ska bli att få hem bilderna! vår söta goding<3
Imorgon är jag ledig, så vi får besök av min gudson och hans mamma. Sen kommer min mamma också och på eftermiddagen ska vi in och titta på bomässan.
Sen är det jobb lör, sön, mån. Men det känns helt okej ändå.
Hoppas ni har en bra kväll!
Kram från mej*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0