Fredag 23 April

Godmorgon!
Fredag idag och det känns såå skönt!
Fick aldrig reda på tentan igår, det får vi idag på eftermiddagen, är så nyfiken så jag spricker!
Igår var en lugn dag med skola sen somnade jag i soffan, jag tycker det är jätte jobbigt att jag börjat göra det.. hinner inte med det jag planerat, men men... man är nog ganska trött egentligen.
Isak har fått sin första tandläkartid nu i maj, hehe hoppas det ser bra ut. Han är iaf jätte duktig nu när vi borstar hans tänder =)

Idag flyttar min vän Magdalena hit till jämjö, va roligt att hon ska bo här. Hon verkar så glad att flytta tillbaka till sina vänner här =)

Min lillasyster Felicia hade lagt upp bilder på sin blogg på Isak när han nästan var 1 år, och herregud va han har växt! va mycket som händer på så kort tid=) min gosepojke börjar bli stor <3





Åh så söt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0