Söndag 11 April

Godmorgon!
Idag är man som man ska igen. Var ganska trött igår efter tjejkvällen i fredags! Men åh så roligt vi hade, maten blev lyckad och vi hade jätte trevligt och det blev mycket goda skratt =)
Så igår var det mest vila vila vila, somnade i soffan på kvällen med täcke och kudde.

Idag är det bara en månad kvar till Isak fyller 2 år! helt otroligt va fort tiden går, han börjar bli stor kille nu<3

Här kommer lite bilder från fredagen:


Mia, Nicole, Charlotta, Anja & jag

Emelie var också med, och Magda!

Nicole gillade min dukning =)

Skål!



Emelie & Magda, så fina så!

Jag, Emelie & Magda

Magda & hennes snygga frisyr!

Nicole gjorde en supergod efterrätt, cheesecake med mjölkchoklad & vitchoklad, mums!

Dags för lite spel.

Findus gillade sällskapet=)

Sötnosar!

Tack mina fina vänner för en toppenkväll!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0