Torsdag 8 April

Såå, nu var 3:e tentan gjord och inlämningsuppgiften tills imorgon är skriven och klar. Gud va skönt det känns, men är lika osäker som de andra gångerna.. men det ska nog bli bra=)
Nu har vi börjat en ny kurs, medicinsk grundkurs. Den är på 200 p så det ska vi läsa nu i 6 veckor.
Vi började dagen med skrivningen, sen titta lite i nya boken och på eftermiddagen hade vi muntligt prov.  Jag skulle ha haft körlektion i eftermiddags men den blev inställd pga sjukdom.. och det var faktiskt ganska skönt för jag var väldigt trött.  Hinner jag öva lite mer tills nästa vecka också hihi.
Tog mej ett städ här hemma med innan när killarna somnat, kunde t o m dammsuga för de sov som stockar! Det kommer ju lite tjejer hit imorgonkväll för middag och spel och gott dricka, det ska bli jätte trevligt=) Nicke ska iväg till en killkompis och göra detsamma.
Jag ska bjuda dom på kassler afrikana, så jäkla gott så nu får jag se till och lyckas med det!
I helgen annars vet jag inte vad det blir, lördag då är nog både jag och nicke lite trötta bara ;)

Nuuu ska jag bara sitta och kika på nätet och släppa allt som har med skola att göra en stund.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Besök - http://www.digidjays.se/

2010-04-08 @ 22:41:47
URL: http://www.digidjays.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0