Lördag 18 December

Det blev en mysig dag idag. Isak och jag fixade lite här hemma sen vi tio tiden tog vi pulkan ner till hans farfar & farbror. Fika, bus, och så hjälptes vi åt att klä granen =) Isak har verkligen kört med de två idag så jag vet vilka som somnar gott inatt haha. Men han är så snäll lille Isak, han älskar att leka och just nu prata massa bajs!
Nicke och Isak har redan somnat, själv sitter jag här i soffan vid datorn och funderar på om jag ska ta något att tugga på MEN jag åt en stor del av min pizza vid åtta tiden:P ...borde inte...!

Köpte lite julklappar idag, eller ja 2 st iaf till Isak. Nu är vi på gång! vi hinner, en vecka kvar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0