Torsdag 16 December

Hej! Inte tagit bort min blogg ännu, ska skriva lite nu eftersom det var ett tag sen sist=) Jag har precis slutat skolan, allt har gått jätte bra och jag kommer sakna min härliga klass! Vi skrev sista tentan den 8:e dec och jag väntar ivrigt på resultatet.
Annars har tiden rullat på som vanligt. Jag har jobbat i resursen 50% vilket har varit kul och man har lärt känna många nya människor. Nicke arbetar vidare och Isak älskar att gå till dagis=) allt flyter på härligt.
Nu ska jag ha en veckas ledighet innan jul, sen jobba den 23:e och sen är det semester hela julhelgen, det ska bli så mysigt.

Efter två vakna nätter pga sjukdom har jag, nicke och Isak fått sova heeela natten inatt, så idag kan det bli en bra dag=)

Lägger in lite bilder från senaste tiden:


Nicke & jag ska på julbord med Jotac.


Pepparkaksbak hos morfar!


Studiebesök med skolan.


Malin & Micke har fått en liten Pontus<3


Min älskling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0