Fredag 1 Januari 2010

Gott Nytt År!!

Jag hoppas ni alla hade en trevlig nyårsafton och en bra start på det nya året :D
Va gjorde vi då, jo jag jobbade till klockan 21.15 igår och efter det åkte jag hem till pappa & familjen som hade gäster ( nicke och Isak var redan där ). De hade ätit 3-rätters som jag fick när jag kom, jätte gott och gott dricka fick man också ;9
Alla var på härligt humör så det skrattades en hel del.. och Isak var hur pigg som helst & glad. Han dansade nästan hela tiden, och skrattade och var underbart söt. Han somnade vid elva tiden ungefär och sov gott vid tolvslaget. Efter vi varit ute och tittat raketer blev det spel, tror det heter absolut överens ,jätte kul =)

Idag då, jag började jobba klockan sju. Hade ställt 3 väckarklockor för jag var så rädd att jag inte skulle vakna eftersom det blev ganska sent inatt, men det räckte med ett ring så var jag oppe... dock väldigt trött.
Så dagen har varit väääldigt lång.
Men nu är det fredag och nu är vi lediga  så nu är vi glada hihi:)

Godnatt Godnatt!



Glader!

Bus med morfar!

Nu har mor kommit till festen! Fanny, va söt du blev på denna bilden :D Kramii

Isak & Helena dansar för fullt!

Isak gjorde samma rörelser som Helena hela tiden, här kissande hunden.

Det fick bli ett kryp under bordet också <3
 


Kommentarer
Postat av: fanny

Hihi ;D gud va kul vi hade de!! Kraam <3

2010-01-02 @ 10:32:34
Postat av: Anja

HaHaHa... Härlig kväll och ett Väldigt trevligt slut på året, Å bra början på detta!

Tack för ert trevliga sällskap

Kramisar "tant Anja"

2010-01-02 @ 13:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0