Fredag 15 Januari

Hej hopp!
Värst va tiden springer iväg idag då?
Vaknade strax innan sju av att Isak satt å sa "hej hej hej hej hej hej" haha sötnos.
Vi tog oss en promenad strax efter tio och gick ner till byn för att säga hej till mamma. Skulle ändå handla så då passade vi på.
Isak åt en kanelbulle och drack saft.. ooh han är lika glad för fika som jag:P
Efter vi handlat behövde jag gå till apoteket också, var där vid 12:34 och det stängde för en timmes lunch 12:30.... jahopp lika retfullt varje gång men så är det. Var bara till och traska hem igen så gott det gick i all snö och slask.
Isak sover middag nu, så jag ska nog börja mäta upp gardinen. Måste bara ringa ett samtal först, jag har nämligen rört ihop det lite... typiskt mej.

Sen ska jag göra chiliconcarne! :9

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0