Fredag 22 Januari

Dag 6 av 13

Frukost:
En kopp svart kaffe och en sockerbit, en skiva rostat bröd utan smör eller pålägg
Lunch: 2 kokta ägg och 1 riven morot
Middag: En halv kyckling med sallad och citron

Dag 6 är nu gjord, aldrig ALDRIG mer diet efter detta, haha nej fy sjutton.
Men nu har jag ju bara 1 vecka kvar så jag tänker fortsätta!
Problemet är ju att man hela tiden tänker på mat bara för att man inte får äta som man vill.
Ikväll var jag riktigt nöjd när jag fick äta kyckling =)

Annars ikväll har det bara varit mys med lilla familjen, Isak var så gosig och låg hos mej och tittade på film och så somnade han ganska tidigt.
Nu har gubben somnat också så det är väl lika bra att jag gär och lägger mej jag med.
Tar med mej vetekudden, har haft skitont i ryggen hela dagen...

Härligt att vakna upp imorgon, en lördag när vi är lediga båda två och bara mysa och busa med vår lille son<3

Nattinatt*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0