Fredag 22 Januari

Hej hej. Inte blivit något skrivande eftersom jag varit helt slut och somnat tidigt i soffan om kvällarna.

Onsdag Dag 4 av 13
Frukost:
En kopp svart kaffe och en sockerbit, 1 skiva rostat bröd utan smör eller pålägg.
Lunch: 1 liter juice, 3 dl naturell yoghurt
Middag: 1 hårdkokt ägg, 1 riven morot, keso naturell 250g ( asäckligt! )

Detta var en tuff dag med maten, och en tuff kväll med en grinig pojke:P

Torsdag Dag 5 av 13
Frukost:
1 riven morot med citron
Lunch: 1 stor bit kokt torsk med citron, 1 liten klick smör
Middag: 1 stor biff, sallad med broccoli

Denna dagen kändes riktigt lyxig och jag fick äta mej mätt på kvällen vid middagen. Kokt torsk är ju jätte gott! det måste vi äta ofta sen.
Annars händer det inte så mycket, jobbat hela veckan så idag är jag ledig!
Isak och jag har vikt tvätt och sånt, sen städar jag eftersom han plockar ut allting. Han måste vara i trorsåldern nu, haha säger jag alltid men han är väldigt busig. Så nu har han fått börja gå in på sitt rum när han är dum, även om det oftast inte hjälper.... inte lätt att vara förälder ibland!
Men han är ju så underbart go alltid! hanär busig men också så gosig och glad min lille prins<3
Nu sover han gott så jag ska vila mej lite också, vila på vetekudden =)

Var och tittade på huset i onsdags! vi blev helt förälskade i det! helt perfekt!, hur fint som helst! Håll nu tummarna för oss =) Isak var med också och han kände sig hemma direkt haha.

Hörs senare ifall jag inte somnar:P



 Busungen!<3

Kommentarer
Postat av: Nicole

Keso är supergott ;)

2010-01-22 @ 17:39:51
URL: http://nickiiis.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ooh nej fy sjutton! haha, men smaken är ju som baken:P ses snart!=)

2010-01-22 @ 19:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0